MapleStory Finger Point

tisdag 27 juli 2010

“Jag undrar vad som hände. Vi som skrattade nyss”

Kände mig rätt träffad i sång texten.
Sätt igång låten och lyssna. Här är musikvideon och en bit av texten som passar in.


“Du ville prata häromdagen
och helt plötsligt blev det tyst
jag undrar vad som hände
vi som skrattade nyss
Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig

Vi tar en paus och lämnar rummet
och nu släpper du min hand
på varsin sida av vägen
som en främling för varann

Jag vet precis vad du känner
fast du aldrig sagt ett ord
du har viljan att bli större
här är du redan stor”
Jag kände en seriös sida av Matilda, så när det blev tvärtom efter
vi lämnat varandra för dagen. Så det texten stämmer in väldigt bra.
Är varken ledsen eller arg på henne, bara besviken att man inte fått
något ärligt svar på hur hon har sett på det hela. Usch vad jag
återupprepar mig i inläggen nu. Ändring Jocke!
boka 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar