MapleStory Finger Point

tisdag 27 juli 2010

Too much info for you guys! Read on your own risk!

Jag lär inte få någon förklaring utav Matilda varför hon bett sig som hon gjort emot mig.
Men när jag låg och skulle somna fick jag SMS igen om att hon tycker om mig.
Alla tycker om mig, det är bara så. Vet ingen som tycker jag är en dålig kille.
De vännerna jag förklara hur det hade gått med Matilda sa såhär:
”Det var ju synd att det sket sig, hon förstår nog inte vilken kille hon missar!”

Det värmer att man har vänner som inser att jag faktiskt är något man gärna inte lämnar bort.
Även om min mamma säger desamma så är det kul att höra. Alla beskriver mig som någon
som aldrig sviker, alltid finns för stöttning och att jag alltid visar min seriösa sida.
Jag skulle aldrig leka med någons känslor. Vet ju som sagt hur det känns
och vill inte utsätta någon annan för det, för det är verkligen inte kul.

Idag hade det varit träff med Matilda, men jag vill inte ge henne någon chans.
För hon har varken förklarat sig varför hon gjort som hon gjort eller varför hon ignorera mig.
För hade man tyckt om någon, hade man hört av sig och velat planera in nästa träff nästan
innan den träffen man är på är slut. Så man vet att det blir fler gånger.
Så alldeles för litet intresse utav henne i mina ögon.

Detta är kanske för mycket info, men om jag säger att jag fylla ena handens fingrar
delat på 2, så många har jag varit med genom min tid. Jag är tjugotvå och jag räknar
mitt första förhållande som en halvgång då det bara blev två meningslösa tillfällen.
Där jag egentligen blev dåligt behandlad för hon var min första (var 19 då).
Sedan har jag ju haft Caroline och om jag nu blev utnyttjad som jag
hade velat haft ett svar på, eller om det faktiskt fanns något äkta.
Men det svaret får jag inte hoppas på, det är bara att gå vidare.

Så idag är man sysslolös och jag måste försöka komma på något att göra.
För att sitta inne idag är inget jag gärna vill. Hör av er som sagt om ni vill träffas.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar