MapleStory Finger Point

lördag 25 december 2010

Tack för idag familjen Aleborg/Nilsson

 

Livet var det hos kusinerna och god stämning från start till slut.
Riktigt kul att få träffa alla även om det var lite tråkigt att Jimmie åkte hem framemot kvällen.
Men jag fick träffat hans dotter iaf och hon verkar gilla mig. Kändes ovant men hon ville bli
buren av mig och jag har ju aldrig fått bära någon unge innan. Hon var dock lite tung men
jag klarade av det en liten stund och min moster fick tagit två kort på oss när jag höll henne.
Dock så såg det ut som jag skela på ena kortet haha, var mega trött när hon kom på kvällen.

Vi har spelat julspel också och jag vann två saker.
En kapsylöppnare och ett shottspel som spelas exakt som fia med knuff.
Ganska coolt ändå och Victor vann 2 trisslotter och nått annat.
Sedan spelade vi twister men det gick inte speciellt bra för mig.
Tog händer och fötter på fel placeringar då man kunde välja vilken
av rutorna av färgen och ställde till det för mig själv så man ramla.
Men jag fick iaf ätit en massa gott och godis och klementiner och
pepparkakor osv.

Här är lite kort från julen hos kusinerna. Fick även kort på Cecilia och mig Skrattar

IMAG0069IMAG0070IMAG0071IMAG0073 IMAG0074

1 kommentar: