MapleStory Finger Point

tisdag 28 december 2010

1 månad tillsammans med Caroline idag.

Nu är det två dagar sedan jag bloggade.
Igår sov jag bort hela dagen och i förrgår så var Caroline här.
Finns ju annat än vad att sitta vid datorn då man har sin älskling här på besök.
Men nu var det dags igen för ett inlägg och det finns en del att skriva om faktiskt.

Idag är det en månad sedan jag blåste på Carolines axel och hon sa att hon
inte ville känna sig blåst ^^ Min motfråga var då “Vill du bli min flickvän då?”
Och svaret vet ni ju vid detta laget, det blev såklart ett ja.

enmånad
Så idag är det 1 månad tillsammans med Caroline.
Fast både hon och jag tycker det känns som att vi har varit tillsammans mycket längre.
Men det kanske har sina orsaker varför vi känner så. Jag har ju fått höra hur trygg och
efterlängtad och älskad Caroline känner sig utav mig. Och då vågar man öppna sig
för varandra allt mer. Jag har ju gjort som jag alltid gjort, visat kärlek till max och
det har alltid funkat bra tidigare. Så varför ändra på ett vinnande koncept ;)

IMAG0075

Här ligger vi osminkade och myser medans jag ville ta ett kort.

efternyår

På nyår står jag och Caroline och kollar ut över Göteborg vid tolvslaget.
Annars har vi inga andra planer, det blir säkert så att man kollar på film och
myser med lite gott att äta.

Både Jonathan, Nathalie och pojkvännen Cris har velat träffa mig nu ett tag.
Och Nathalie hade frågat efter mig. Sist jag “pratade” rättare sagt chattade
med henne så sa jag till henne innan jag logga ut. Att vilken dag som helst
passar bra för mig. Så säger man en dag och en tid så funkar det alltid med
mig. Har velat träffa mig jätte länge nu och även velat se hur dem bor nu när
dem äntligen har fått flyttat ihop efter så många år tillsammans.

Jonathan däremot har varit lite upptagen men vill gärna träffas efter nyår.
Så det blir nog så att man träffar han snart och har en kill dag eller två
beroende på hur vi lägger upp det.

Carolines födelsedag börjar närma sig och jag bad henne komma på vad
hon skulle vilja ha i födelsedagspresent. Hon sa att hon ville ha mig, men
jag sa till henne att hon kan ju inte önska sig något hon redan har.
Så hon får klura ut något annat tills dess.

Nästa möte jag ska på är den 11/1 nu efter nyår klockan elva tror jag det
var. Då ska jag få info om JOU om står för Jobb- och Utvecklings-garantin.
Som är ungefär samma som det vanliga man får. Ah får reda på mer då.

Sedan blir det tandläkarundersökning den 19/1 då dom kommer kolla
tandsten, om jag har hål osv och isf fixa det. Betalar ju tandförsäkring
varje månad för att jag ska ha fina tänder. Även om dem inte skiner
i vitt precis. Men så är det ^^

 

hon

Wergthed Hag

_Nu när jag har vänt lite på dygnet så har jag spenderat mer timmar
_än vanligtvis  till spelet Heroes of Newerth. Jag har en ny favorit gubbe
_som jag spelat ett antal  gånger nu. Wrethed Hag heter den och här
_får ni en video där ni ser min nya favorit.

1 kommentar:

  1. Först och främst:
    Grattis till 1 månad tillsammans :)

    Med tanke på tidigare bilder från din utkiksplats så kan ni nog inte få en bättre plats just vid 12slaget på nyår :) en syn man själv skulle vilja få se, även om det inte behöver vara just på nyår (A)

    Du verkar ha lite att göra sen, med möten, träffa vänner du inte sett på länge osv. :) Jag hoppas att det går bra att inledningen av det nya året blir speciellt :)

    SvaraRadera