MapleStory Finger Point

tisdag 28 december 2010

Victor köpte sig en Iphone 4 men gjorde sönder den med flit!

Min bror hade skaffat sig en iphone idag.
Det var på abonnemang men han hade betalt strax över fem tusen
för mobilen och försäkringar och allt vad det nu var till. Han tog hela
paketet för att vara säker på att han fick med allt.

Han tyckte det var för mycket nytt att lära sig så han var bara irriterad
även när jag försökte hjälpa honom med att förstå sig på mobilen.
Han satt och såg skit sur och var inte alls intresserad för tillfället
att lära sig nått om mobilen. Han måste ha vaknat på fel sida.

Jag fixade så den uppdaterade sitt operativsystem och samtidigt som
den höll på att patcha/installera nyare version. Så försökte han minimera
det spel som var uppe. Men spelet ville inte stängas av undertiden.
Så han börja sucka allt mer och tillslut tog han upp mobilen och
böjde sönder hela mobilen. Han visa upp den för mig medan jag
sa “VA I HELVETE SYSSLAR DU MED!”.

1562a081715dbf20c7293681b50e3be5

Jag blev så jävla irriterad som in i helvete gick iväg till vardagsrummet
där mamma satt. hon frågade vad som var fel och jag sa att Victor precis
hade gjort sönder sin helt nya mobil med abonnemang. Hon kommenterade
inte medan jag satt i ren ilska. Mina tankar som snurrade runt gick i huvudet
ungefär såhär: “Han har ingen respekt för pengar eller värdet av att ha pengar”.

När jag hade suttit där någon minut bara, hör jag tunga steg från hallen.
Han var ute i hallen och gick emot köket eller mot vardagsrummet.
Sekunden efter stod han framför mig och räckte över sin trasiga
mobilen som var i två delar. Han hade delat den på mitten.
Vet inte hur men det var bara trasor kvar. Smart Victor!

Sen vakna jag, och insåg att det var en dröm!
Hade kvar ilskan i kroppen någon minut efter också haha.
Victor gör inte sönder dina grejer tack! ^^

PS: Bilden är tagen från google

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA.
    Satt HELA inlägget och tänkte..
    VA FAN .. Är han idiot lr? :O :O

    SvaraRadera