MapleStory Finger Point

tisdag 28 december 2010

Lyckad dag trotts allt!

 

Idag var Caroline på The Studio och blev fotograferad.
Som ni förstår väntar jag ivrigt efter få tagit emot dem.
Och jag fick även åkt in till stan och träffat henne och
hennes kompis Elin jag träffat en gång tidigare.

Vi gick runt lite i affärer och Elin fick köpt ett plagg
som inte var på REA. Men hon satte dit en REA lapp
på från en annan prislapp haha. Det funka vilket fall
som helst och hon sparade lite pengar. Lite fuskigt
men ibland får man faktiskt försöka sig fram.

Caroline och Elin var hungriga och jag lite också.
Så jag blev bjuden på kina buffé och jag åt en ganska
stor tallrik men lämna kvar lite nudlar som var lite hårda.
Tack ännu engång älskling <3

Blev jätte glad att få se min älskling.
Saknat henne mer än jag själv visste om.
För när jag och hon stod och vänta på Elin.
Stod jag bara och beundrade henne och tittade
på henne och såg hur himla fin hon är. Jag försökte
sluta men det gick inte så bra.

Var lite kul att Elin blev lite avundsjuk för vi pussades
lite smått och kramades. Man såg det på henne att
hon ville ha sin kille vid sin sida just då ^^ Men hon
får nog som hon vill, om inte pojkvännen har ont i
magen haha. Internt skämt, som ni inte förstår ^^

Min dag blev väldigt bra trotts allt.
Tur att jag fick pussas en massa även idag,
även om det inte dröjer länge innan hon kommer hit igen.
Vi ska även äta lite middag med hennes pappa och hans
tjej på nått mysigt ställe. Så det ska bli riktigt trevligt.

Älskar dig mer än du förstår <3

1 kommentar: