MapleStory Finger Point

onsdag 29 december 2010

2 dagar kvar tills du kommer hit <3


Satt och funderade på hur jag kan lyckas så bra.
Jag menar hur kan just jag få det så bra. Jag har något jag
aldrig vill förlora och jag vet inte hur jag ska formulera mig.
Dem tre magiska orden är något jag säger nästintill varje dag.
Och det är ord jag inte tycker man borde missbruka.

DSC_9188(1)[5]

Fällde två glädjetårar undertiden jag fick live chattat med flickvännen.
Satt tillbaka lutad och bara beundra det jag såg. Fy vilken jackpott.
Många nitar tidigare men nu äntligen är den största vinsten här.
Att hitta någon man har så kul och matchar så bra ihop med
är inte det lättaste precis. Och det som är ett plus är att vi
tycker så extremt lika med så mycket och har en hel del
gemensamt. Så mycket att det ibland är läskigt.
Även väldigt många gånger vi tar orden ur
munnen på varandra för vi tänker säga
samma sak. Du är helt klart bäst
och jag ger mig inte nu.

2 kommentarer:

  1. Jag fattar vad du menar, man fattar inte att det är sant, att det är verklighet. Haha jag tror fortfarande ibland att det typ är en dröm och att man ska vakna upp från allt någon gång. Men som tur är så gör man inte det! *fniss*

    Verkar kul det där med studio och har sett flera underbart läckra bilder på personer i min omgivning :) en klar favorit är just det som du lagt upp då de använder spegeln eller vad det är :P läcker effekt! men nog inget för mig ändå x)

    SvaraRadera
  2. Du är bäst bby ! =) Söt du e som skriver så fint =) Älskar dig massor och det vet du <3 puss //flickan din

    SvaraRadera