MapleStory Finger Point

måndag 25 oktober 2010

Uppdatering.

En timmas chattning med min vän Evelina som jag har chattat med sedan massa år tillbaks.
Innan tiden med Angelica var så fick vi kontakt så ni förstår säkert att det är VÄLDIGT länge sen
man fick kontakt med henne då. Vi chattade dock på ett lite mer avancerat sätt, vi tog allt på
engelska och det var lite kul. Vet inte varför men det var jag som börja skriva de första raderna
på engelska och sen fortsatte vi bara.

Nu har jag duschat alldeles för länge och jag kände hur syret tog slut inne i duschen.
Tänkte att då är det nog dags att sluta, så nu sitter man här igen och ska ringa ett par samtal.
Så jag har gjort rätt för mig :)

Har dock inte hunnit ätit något ännu men ska göra det efter jag har ringt runt.
Så det får bli en sen frukost idag, och sedan har jag tänkt börja träna igen eftersom
jag känner mig inte så jätte sjuk längre. Även om jag inte är fullt frisk ännu.
Så det kommer nog inte bli så bra resultat av min träning, men jag måste
jobba mig uppåt igen. Annars går det ju aldrig dehär :P

Jaja skriver mer sen!

1 kommentar:

  1. Det var bara kul :) nu när man slutat skolan så använder man ju inte språken lika ofta som förut, och man känner att man håller på och tappar lite i och med att man inte använder dem. Känner speciellt det med spanskan i alla fall. Så lugnt för min del i alla fall :) bara bra träning för att hålla engelskakunskaperna i form ^^
    och "massa år", tror bestämt det är ungefär 4-5 år nu:P

    SvaraRadera