MapleStory Finger Point

måndag 25 oktober 2010

Jag är duktig idag!

Nu känner jag mig riktigt duktig som trodde jag hade behövt gå utanför dörren och
gjort en massa ärenden. Men jag fick tagit tag i hemtelefonen och ringt de som borde
fixas igen, så allt är nu ordnat och jag har hört av mig till dem som jag ska ha kontakt
med igen. Så nu är det bara att vänta tills dagarna rullar på och få fixat lite papper till
ett möte som blir den fjärde november nu som kommer.

Jag ska nu njuta av hög musik och livet, för det känns verkligen skit bra.
Även om det inte är något riktigt bra egentligen som har hänt, förutom det jag
nämnde i de senaste inläggen då. Hej sålänge och många korta inlägg nu den
sista tiden haha. Känns lite löjligt för min del som inte får ihop längre.
Men jag skriver allt för ofta. Har ju inte räknat på hur många jag skriver
per dag men det är säkert 3 skulle jag gissa på på ett snitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar