MapleStory Finger Point

måndag 25 oktober 2010

Överraskningen :)

Gillar man filmen Björn Bröder tycker man om denna scenen. Så jävla roliga älgar haha.

Caroline som jag har nämnt ett antal gånger nu det sista i bloggen hade en överraskning till mig.
Och jag tänkte vad kan det vara?… Men jag kom inte alls på nått överhuvudtaget men var nyfiken till max.
Sen fick jag ett SMS om att hon har skaffat sig Comviq, och det betyder att man kan höra av varandra
utan att det kostar oss något eftersom det är gratis inom samma operatör.
Jag blev jätte glad som ni säkert förstår.

Vi har chattat riktigt mycket det senaste på MSN och vårt vanliga snack på Skype. Många har nog fått inställningen
att jag byter tjej eller är lite fort fram när det gäller kärleken. Men jag tycker inte riktigt
det stämmer, för jag är alltid ute på jakt efter nya vänner och då blir det lätt att man träffar
många nya tjejer under en period.
Det är ju som sagt svårt att hitta nya kontakter då man väl är bunden så man får passa på att samla på sig
så många nya vänner som möjligt. Och man kan inte riktigt gå ut med att man gärna vill träffa killar också.
Eftersom då blir man genast stämplad som bög, så det blir väldigt lätt att man får många tjejkompisar istället.

Jag nämnde på bloggen för några inlägg sedan att jag är mer intresserad utav Caroline, men då menade jag
att jag är nyfiken på hur hon som person.
Jag är aldrig ute efter kärlek från första början, utan att jag vill gärna lära känna personen och se om känslor
eller gnistor kommer först. Och den biten tror jag alla gärna vill ha, för då går man inte snabbt fram och slipper
kanske stå ut med att det har gått för fort och man blir besviken eller sårad på ett eller annat sätt.
Jag tycker hon verkar som en go tjej och skulle vilja känna henne mer bara :)

Jag har fixat i rummet en hel del eftersom det var kaos efter jag flytta hem igen.
Så det är lite härligare att få ha sitt egna rum igen på det sättet man vill ha allt på.
Jag ska fixa mer sen, men jag behöver en sak till min garderob först.
Så jag får in resten i mitt klädskåp. Men jag hittar den inte.
Mamma kanske har någon aning om vart den kan ha sprungit nånstans.

Picture 7

IMAG0406

Tog två kort på mig själv också eftersom det var evigheter sedan man gjorde det.
Så där har ni mig som inte sett hur jag set ut numera, stör förändring? Nä inte ett dugg.
Jag är lika snygg som alltid <not>. Men jag är människa igen, för jag var en apa i ansiktet tidigare idag.

 

Nu är det färdigt bloggat för stunden och här
kan ni få en gammal härlig låt jag gillat.

1 kommentar: