MapleStory Finger Point

måndag 25 oktober 2010

Kvällens grejer :)

Suttit en stund och pratat med Matilda nu på kvällen och det var länge sedan man
fick pratat med henne. Det var rätt kul att få pratat igen och sen har jag SMSat lite
med Caroline fast hon satt och kollade på film just då. Tipsade henne om att se filmen
”Hachiko A Dogs" Story” som verkligen är skit bra. Sa att den handla om en valp man får
följa men sa inte resten för det skulle ju förstöra filmen om jag sa slutet.

Jag har nu fått hjälpt mamma med tvätten och rensat ut vad som är mitt, Victors och mammas.
Så nu blir det några avsnitt av serien Naruto och sedan hade jag tänkt se Ice Age 2 och 3 med min
bror som inte sett dem ännu. Sist jag såg dem var det med mitt ex Caroline, och trean såg vi på bio.
Var inte så jätte inställd på att den skulle vara bra, men fan va jag ändra mig när en vessla eller
vad han nu var, hade Göteborgskt tal. Då blev filmen helt plötsligt väldigt epic :)

Fått två sms idag på kvällen som gjort mig glad förresten.
Ena var från Caroline som skrev ett godnatt sms och att vi får hörs imorgon och kram och allt dedär :P
Andra SMSet var från min kompis Susanne som skrev att hon blir riktigt glad när hon läser min blogg
och jag borde vara stolt över mig själv. Sedan tyckte hon att det är starkt utav mig att stå för det
jag gillar (hon tänker på killsnack inlägget som förklarar en massa roliga saker tjejer gärna vill veta).
Går att läsa igen såklart om ni klickar HÄR!

1 kommentar: