MapleStory Finger Point

måndag 25 oktober 2010

Helvetes jävla skit!

HTC hörlurarna var med i dagens tvätt och tror ni dem klarade sig?
Jag tänkte, gör dem inte det så är dem skit :P För det är ju ändå HTC hörlurar.
Och funka dem? Ja det gjorde dem!

Vad har jag gjort sedan sist nu?
Tänkt på min morfar som jag har fått nya besked om.
De har upptäckt en ny sak som är allvarlig, så även idag har min morfar varit rädd.
Och jag fäller tårar för jag oroar mig det värsta med dehär nya.
Tårar smakar salt för ni som undrar… Mitt hjärta slår snabbare och jag har klump i halsen.
När som helst kan han försvinna om de inte löser detta. Hoppas det går fort med att fixa
i ordning min morfar, för jag behöver honom ett tag till i mitt liv.
Jävla helvetes skit jag orkar inte med att fälla mer tårar.
De tar inte slut heller!

2 kommentarer:

  1. Jocke :/ *kram* Att gråta brukar faktiskt underlätta trycket i bröstet. Så gråt på så kan du andas lite lättare sen. Och håller stora tummar på att din morfar fixar det!!! Det är vid sådana här tillfällen man önskar att man inte bodde så j*vla långt bort. Annars hade man tagit första bästa spårvagn hem till dig!

    SvaraRadera
  2. jag hoppas att de löser sig, du vet att du kan smsa och ringa mig när som helst..jag finns och jag bryr mig kraaaam <3<3<3<3

    SvaraRadera