MapleStory Finger Point

måndag 25 oktober 2010

Kort inlägg~

Jag hade ställt min klocka på tio för att inte sova bort hela dan och även få chans
att få gå upp och chatta lite med Caroline innan hon smiter iväg på äventyr.
Ska ju även få försöka gjort så mycket som möjligt med att ta tag i viktiga saker nu
när jag har fått tillbaks rösten. Så jag får väll snart sätta igång och äta frukost och
fixa i ordning mig, för jag behöver gå utanför dörren idag.

Är fortfarande täppt i näsan och jag hoppas verkligen inte jag börjar hota mer.
För då kommer det betyda att jag har fått rethosta. Det kommer alldeles för sällan
just nu, och det är ju skit bra. Jaja nog om mig och att jag är sjukling.

Ska ta det lugnt idag också så gott jag kan.
Skriver längre inlägg senare idag, för jag är rätt död nu.
Kom ihåg att dra ner innan ni lägger er på kvällarna.
För annars vaknar man av att det är för ljust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar