MapleStory Finger Point

söndag 24 oktober 2010

Jadu :P

Dagen har varit väldigt långsam och när väl Caroline logga in går tiden med all världens fart.
Känns som inte tiden räcker till då man kollat ständigt efter att hon ska ha loggat in så man kan
dela lite fler ord med varandra. Det är ännu roligare att hon skriver såhär på sin blogg:
”Känns jätte kul att någon söt kille vill snacka med mig”.Picture0076

Förstod inte riktigt att hon faktiskt skrev ut såhär då
jag inte ser någon anledning till att inte skriva till henne.
Kände exakt samma fast den tanken slog mig redan i
början då vi börja chatta mer aktivt med varandra.
Annars har vi bara stötigt på varandra i Skype
samtalen som varit de senaste månaderna.

Denna kvällen har varit rätt negativ med tanke på att jag
kände för att förklara vad som har hänt det allra senaste för
Danne som inte kunnat medverka i samtalen den sista tiden.

Jag fick berättat så gott jag kunde och sedan hur jag och Jonas har rökt ihop tidigare.
Och hur det har blivit efter allt detta som varit då vi var tillsammans med samma tjej omedvetande.

Mina dagens plus har varit många och jag kan nämna att min morfar förmodligen kommer hem imorgon.
Eller så blir det på Tisdag, känner mig inte orolig längre. Sedan har jag fått tillbaks min röst.
Men jag tror jag borde vila den mer, för nu på kvällen får jag ont när jag sväljer lite.
Tredje saken är att en utav mina alla favoriter från Jönköping har nu äntligen fått
skjutit ut sin bebis och han var så extremt söt. Fick ett MMS då jag satt och spelade
med Emelie och Putte och jag fick efter många om och men igång inställningarna.
Och fick se den söta grabben.

Kvällen har avslutats med tacos och det var väldigt gott även om halsen gjorde ett lite hinder.
Och just nu SMSar jag med en gammal kompis sedan några år tillbaks, hans ex har börjat förklara
att hon inte släppt honom och att hon vill ha tillbaks honom. Men hon har sårat honom tillräckligt,
så jag hade hoppats på att han inte tar tillbaks henne för jag vet hur jobbigt det har varit för honom.
Men han vill inte ta hennes skit mer och jag är stolt över att han skriver så.
För jag vet hur han kände när det väl tog slut mellan dem och ett tag efter.

Jag ska försöka fixa med saker och ting imorgon eftersom jag bor nu kvar i Göteborg.
Och får ordna så allt ska försöka flyta på som vanligt, hoppas det går lätt nu för jag orkar
inte med något krångel. Men det blir det väll alltid? Men som sagt, allt löser sig :)

Långt inlägg men det blir lätt så när man inte skriver flera per dag utan man väntar
hela dagen och lägger ihop allt på engång. Skriv gärna frågor på lådan till vänster om ni
undrar något, det kan vara vad som helst som ni kanske redan har sett bland de andra
knepiga frågor som ställts innan.

2 kommentarer:

  1. Alltid kul att snacka med dig! :)

    SvaraRadera
  2. Sandra - Mamma till Novalie24 oktober 2010 kl. 22:04

    Nu skrivs det mycket om carolin, en ny tjej på gång? =) Jag är inte svartsjuk om du tror det jocke, haha.. men nu har det vart lite mycket tjejer på en kort tid =) Klart man funderar lite... Hoppas du vet vad du gör och gör det bästa för dig..

    SvaraRadera