MapleStory Finger Point

onsdag 29 december 2010

Jocke och jag, vi är goda vänner, fast än mycket olika.

vi tycker om, olika saker, Jocke är hjulbent, jag är kobent, Jocke promenerar, jag kör bil, Jocke är spinkig och jag är välbyggd, men en sak har vi nog gemensamt, Polly!

 

Jag var nyss inne på www.geblod.nu och kollade öppetider för fredagen.
Men det var ju stängt hela den dagen pga av att det är nyårsafton såklart.
Fast det kommer ju fler fredagar, varför det nu var just på fredag var för att
älsklingen ville följa med och se hur allt funkar och även kolla om hon får
lämna blod. Men jag tror huvudsakligen att hon vill se hur det går till först.

När jag var inne på hemsidan störde jag mig på att hemsidan var vänster
placerad. Blev bara så fel att granska sidan och jag som gått webbdesign
vet ju viktigt det är för besökarna att trivas på hemsidan. Så jag hittade en
mail adress och gav synpunkter rätt på hemsidan där man fick fylla i ett
formulär. Fick ganska snabbt tillbaks ett svar som löd såhär:

Hej!
Tack för dina synpunkter.
Vi arbetar just nu med att uppdatera och ändra lay outen på geblod.nu.
En ny version kommer att publiceras under första halvåret 2011.

Så där fick jag svar på att en förändring kommer snart.
Inte för att jag kommer gå in på den hemsidan så mycket,
men det är ju bra om man kan förbättra. Och därför är det bra
med synpunkter som jag nu gav till dem.

Jag har funderat nu en stund om jag ska ta och äta lite, för magen ropar.
Så jag får väll slänga ihop något, igår åt jag både 2 portioner nudlar och
på kina restaurang (snäll flickvän va?). Så vi får väll se vad det blir idag.
Jaja ska inte blogga mer, blir mer senare får vi hoppas på.

Jag har sovit som en stock för övrigt och det tog ett bra tag innan jag
gick upp ur sängen. Har SMSat med flickan min också en hel del.
Hon är på kalas nu strax så jag hoppas hon får äta lite gott
(så ser jag alla kalastillfällen, god mat i mängder hihi).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar