MapleStory Finger Point

torsdag 30 december 2010

Nattinlägg.

Klockan är alldeles för mycket igen och min trötthet svajar fram och tillbaks hela tiden.
Men det finns alltid något man klickar sig fram på Internet så man fastnar ju ganska lätt.
Jag har kollat på en massa avsnitt med min bror och i serien har det dött alldeles för många
viktiga personer tycker jag det senaste. Tre stora huvud karaktärer som man fått följa från
första början nästan är nu döda och allt har hänt på mindre än 20 avsnitt typ.

För er som sett avsnitt av serien kommer känna igen dessa personerna.
Till vänster har ni Itachi Uchiha som är Sasuke’s storebror och till höger har ni Orochimaru.
Under dem två första har ni Naruto’s andra tränare som lärt honom dem svåra sakerna.
Naruto har två lärare ena heter Kakashi Hatake och han på tredje bilden har vi Jiraya.

Itachi Uchiha Orochimaru
Jiraiya


Daniel Powter - Bad day heter låten som ni ser här under & är tillägnad till flickvännen som kände sig lite
nere igår. Men man kan inte alltid vara på topp och vissa dagar är mindre roligare. Du skickade ett SMS
varför det blir såhär ibland och det är förståeligt. Alla reagerar på olika sätt men jag har hört att fler blir
sådana. Nog om det nu. Det är ju en ny dag nu och imorgon är det fredag och inte vilken fredag som helst.
Utan nyårsafton ska firas med mys såklart och titta ut över Göteborg på utsiktsplatsen här hos mig.

Apropå något helt annat så har jag funderat på om jag ska ta och betala tillbaks mer på mitt lån. Det lånet
jag var tvungen att ta för att köpa min mobil för ett antal månader tillbaks nu. Jag har ju en del pengar att
röra mig med om man säger så, eftersom jag fick i julklapp att inte betala för hyran plus två hundra drogs
av det lån jag har på några tusen sammanlagt. Så nu i några månaders tid har jag betalat 200kr i slutet av
varje månad. Men man kan ju betala av mer denna månaden eftersom jag har mer pengar på kontot.
Ah ni förstår, jag bara skriver en massa nonsens nu. Hatar vilket fall som helst att ha lånat pengar
men det var ju verkligen ett måste. Hade kunnat köpa vilken billig mobil som helst, men skulle
ändå sparat undan tills jag fick den mobil jag ville ha ändå. Så det hade varit onödiga pengar.
Därför lånade jag pengar till en sprillans ny HTC Legend med försäkring på, som jag
fortfarande är super nöjd med. Ångrar inte mitt köp överhuvudtaget, frågan är bara hur
länge den kommer hålla. Eftersom all ny teknik får allt mer och mer funktioner som
tekniken inte klarar av i längden. Det är som en dator, det funkar felfritt ett tag och
även om man tar hand om den på bästa sätt så slutar den och funka efter ett tag.
Ni förstår nog poängen. Jag ska inte babbla mer för då blir inlägget mega långt.
Fast det är det ju redan, men men så blir det ibland.

DSC_9183(1)[7]En dag kvar tills man får träffa snyggingen igen <3 Längtar massor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar