MapleStory Finger Point

fredag 24 december 2010

Julfirande hos plastfarsan ;)


Igår firade vi jul hos mammas kille och hans barn.
Vi hade det jätte trevligt med massa god mat, dock så var jag ganska trött.
Så jag tog inte så jätte mycket mat, men jag fick i mig en normalportion iaf.
Men men, vi skoja och hade presentutdelning och jag hade ju inte väntat att
jag skulle få något eftersom jag redan fått min stora sak. Alltså slippa betala
hyran förra månaden och 200kr mindre på mitt lån till mamma.

Vi spelade maxi yatzy och eftersom en viss person druckit lite, så blev det
helt kaos när vi väl närmade oss dem två sista rundorna. För det hade blivit
fel på vägen. Men vi kom fram till att Michael vann hela skiten.
Som jag sa från början och resten av spelets gång av en ren gissning.
Men är man bäst som jag är, så blir det lätt så eller va säger ni ^^
Nä skoja bara, är inte bäst. Men kanske bra på vissa saker iaf.

Efter klockan var kvart i två på natten alltså 01:45 så började vi prata om att spela
en till runda. Men jag kände för att åka hem, det var ju en dag imorgon också.
Så vi åkte hem jag och min bror, men även Michael hängde med och jag snodde
mammas tv och så koppla jag in den i datorn så satt vi och kolla på filmen “Felon”.
Skit bra film och det tyckte dem också, varken Victor eller Michael hade sett den.
Victor gav den 10/10 i betyg och Micheal 7/10. Efter den filmen kollade vi igenom
min film mapp och Michael sa att han skulle vilja se “Year One” så den starta jag.
Blev dock lite trött och la mig i sängen och ni förstår nog resten, jag somna haha.
Undra om dem såg klart den eller inte. Aja här har ni lite kort från igår natten till idag.

IMAG0036 IMAG0043

Gissa vem tomten var? ^^ Lite för gammal för tomtar men tomten var tvungen
att dricka lite vin medans klappar blev utdelade annars såg hon, erhm han dåligt.
Går inte riktigt ihop men det gick bra tillslut iaf. Jag fick som sagt några små
saker även om jag inte skulle ha några alls. Ah fortsätt kolla igenom korten.
Om ni vill då alltså, inget tvång ^^

IMAG0041 IMAG0049

Gissa vad jag fick på denna lilla lappen. Det är två olika saker och ena är längst upp där.
En rund sak och en liten avlång sak. Lät något äckligt med klet & klibb i håret haha.
Min mamma är för go, tack mamma <3

IMAG0037

IMAG0048

IMAG0055 IMAG0062

Andra kortet där ovanför ville jag påpeka till små ynglingar där ute, som alltid tar egokort där
man bara ser en kamerablixt eller en kamera/telefon framför hela kortet. Så fult och meningslöst.

IMAG0065IMAG0068

Nu är det iaf julafton och det är dags att åka iväg
till kusinerna. Längtat efter att få träffa dem och
hoppas på att det blir kul. Vi har köpt presenter
för hundra spänn, två stycken skulle det vara.
Och dem ska lottas ut slumpmässigt för en
kul grej bara. Så vi får se vad jag kommer hem
med idag. Hoppas det är något användbart bara.
Jaja ska inte skriva mer, hoppas ni får en riktigt
bra jul nu. Även om jag känner en hel del folk
som mer och mer bara tycker julen är tråkig
och omständig. Jag själv tycker nog att denna
dagen är som vilken som helst. Inget speciellt
med julen, förutom den goda maten haha.

2 kommentarer:

  1. Gud vilket sött rimm :D "..pussa caroline" :D hihi mums :D
    Love you!

    SvaraRadera
  2. Låter som att du fått en fin julafton :) och sött rim det var på paket nr 2, inte svårt att gissa vad det var ;D dock var det lite synd att man inte såg vad det stod på första rimmet. Menmen så kan de va. Julkramar på dig <3

    SvaraRadera