MapleStory Finger Point

torsdag 23 december 2010

Hmm…


Tjugotredje december och jag har inte alls någon känsla utav att det är
självaste julafton imorgon. Men det kanske är för jag inte har en massa
julpynt här hemma eller så är det inget märkvärdigt i mina ögon.
Man kanske även växer ifrån det där att julafton är något speciellt.
Eftersom egentligen är det ju bara en dag man firar tillsammans
med människor man gillar (oftast). Finns ju dem som inte gillar
sin släkt eller så, ah ni förstår säkert hur jag menar.

Picture 8

Jag ska idag iväg till mammas kille och fira jul och äta massa god mat.
Så idag ska jag tjocka till det så mycket jag bara kan. Men först blir
det en dusch och jag kanske kan få tränat innan jag hoppar in där.
Hade ju varit super, men får se. Ska kolla mina sidor först och
sedan göra alla sysslor som behövs göras innan jag åker iväg.
Jag får inte glömma av att bli människa igen också, ja människa.
Alltså jag är en apa i ansiktet, så stort behov utav en rakning kan
behövas. Okej nu känner jag att jag går till överdrift med att berätta
i detalj haha, sorry.

Från och med idag kan jag lämna blod och jag har funderat ett par
dagar om jag ska ta och göra det. För man blir ju rätt svag i armen
dem tappar blodet ur och sedan kan man bli lite tröttare och man
klarar inte av att anstränga sig i den sträckan man kanske är van vid.
Och eftersom jag tränar så funderar jag på om jag kanske ska vänta
ett tag tills jag har ett uppehåll i min träning, för det händer ju alltid
att jag missar någon dag och så blir det automatiskt fler dagar.
Får tänka lite till.. Men jag räddar ett liv med mitt blod och
det ligger mycket i den frågan också.

DSC00953

Rädda ett liv eller träna? Låter ganska uppenbart tycker jag.
Fan nu gjorde jag det ännu svårare för mig att bestämma mig.
Man ska inte fundera så mycket, antingen skiter man i det
eller så gör man det. Lalala hejdå ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar