MapleStory Finger Point

torsdag 23 december 2010

Uppe sent, eller tidigt? ^^


Tolv timmar kvar ungefär tills man sitter hos mammas kille och äter lite julmat och umgås.
Ska bli gott med massa god mat och apropå mat är jag riktigt hungrig och borde egentligen
sova för länge sedan. Men jag fastna i spelet Heroes of Newerth där jag fixat extra saker
som Blue Diamond Shield och Taunt. Jag spelade nu precis gubben Predator och det
gick riktigt bra kan jag ju säga! Fast det var inte svårt precis, för det var en som aldrig
spelat innan och gick rakt emot mig. Tråkigt att han inte lär sig spelet innan ger sig
in på svåra spel där alla poäng sparas. Jaja hans egna fel men jag fick min första
Immortal efter rest som var för någon månad sedan om jag inte minns fel.
(17 Kills / 0 Death / 13 Assist Kills tror jag fick för er som förstår sig på).

Foto 0255Foto 0015P1020417Foto 0231

Jag ska kolla mina hemsidor och fortsätta lyssna på musik sedan ska jag nog
ta ett litet träningspass innan jag går och lägger mig. Kanske äta lite innan jag
lägger mig också? Koka ägg eller om jag tar julskinka och Jonnys Senap.
Eller något som jag haft den senaste dagen, rödbetssallad och köttbullar.
Vilket fall som helst ska jag äta nått riktigt mumsigt. Älskar mat Blinkar

 

Tänkt på hur jobbigt det måste vara för Carro nu och åka bil mitt i natten och dela ut tidningar.
Hon sover alldeles för lite och ibland känner jag att det är mitt fel. Alltså att hon är uppe försent
för att vi ska kunna prata/chatta/cama med varandra lite till på kvällarna. Vill ju såklart hennes
bästa med att jag är lite orolig över att hon inte får sina antal timmar sömn. Fast jag borde inte
säga något för jag är ju uppe hela dagarna, men jag sover dock mina timmar som tur är.
Jag har väldigt lite att passa så jag leker lite med friheten sålänge jag har kvar den.

Något som jag funderat på är min hemsida jag skapa för ett par månader sedan.
Jag kanske borde uppdatera den och även fixa i ordning lite mer på den.
Ni som vill får ju såklart komma med åsikter, idéer och även fråga
om det kanske finns en möjlighet att just du får vara med.
Frågan är fri och är det nått är det bara att höra av sig.

Nä nu ska jag träna!

DSC02184

Detta kortet är taget 2006 eller 2007 i Torp Köpcentrum som ligger i Uddevalla.
Tycker kortet blev rätt häftigt så jag har sparat kortet sedan dess, eller ah jag
tar egentligen inte bort kort. Men funderar varje gång om man inte ska rensa ur
en massa. Fast då blir det bara egokort kvar. Ah ni fattar nog vad jag menar.

1 kommentar:

  1. Det är inte så jobbigt med mitt jobb det är mest kul :) Men inget är ditt fel ang min sömn, jag har mig själv att skylla hjärtat! :) love you <3

    SvaraRadera