MapleStory Finger Point

onsdag 22 december 2010

Väldigt många olika ämnen på ett och samma inlägg.

 

Denna dagen har gått rätt långsamt och den har gjort mig ganska seg.
Uttråkad till en grad då man känner att det är lika bra att sova bort resterande
av dagen, för det händer ändå ingenting. Men nu fick jag ett ryck och fick för mig
att börja träna en liten stund för att göra nått iaf, och nu är man pigg och glad över
ah det mesta i livet. Det funkar ju bra med allt om man bortser ifrån chanserna
med jobb där det står helt stilla. Men jag får komma in på något annat spår
då jag får ett möte med min SIUS konsulent igen.

 

Jag tycker det är lite kul att man börjar se pytte lite förändring när det gäller
min kropp då jag har tränat ganska så regelbundet (borde skärpa mig om jag vill
ha resultat). Jag kom och tänka på en fråga till mig själv, som jag inte riktigt vet
hundra procentigt svar på. Varför tränar jag? För att man håller ofta sig frisk om
man jobbar med kroppen och tränar? För att jag vill se en förändring på kroppen?
För att försöka höja snyggheten med lite synliga muskler? Vet inte om det finns
fler anledningar men det är nog lite utav allt där. Huvudsaken är att jag inte är en
lat arbetslös ungdom på 22 år som bor hemma. Har ju mål som jag strävar efter
och först och främst är det ju en fast inkomst varje månad.

 

P1020416

Jag har suttit & busat med Ninni och pratat med mamma lite smått under dagen.
Och smakat på lite jul godis som mamma har hållit på med i snart två dagar.
Gott men nog lite onyttigt, men skit samma det är ju bara jul engång om året.
Inte för att jag undgår allt onyttigt resterande av året haha. Men jaja det är en
annan femma *fniss*

 

DSC03097

Jag har idag SMSat lite med Anna från Norrköping.
Tänkt lite på henne de senaste dagarna då hon lagt upp texter på ansiktsboken.
Dem gjorde mig lite förvirrad och bekymrad över att hon inte mår helt hundra men
som tur var, är det bättre nu. Men det är ju så med livet, det går upp och ner hela
tiden även om man gärna vill att det ska vara på topp hela tiden eller en mer normal
nivå på livet. Och inte någon bergodalbana där det blir drastiska förändringar.
Men jag tror också man kan forma sitt liv beroende på vart man tar situationer i livet
och vilka man umgås med som det kan krångla till det med. Har man lite avstånd till
saker och ting så hamnar man gärna utanför kaos och tjafs. Då tänker jag på
relationer man har till vänner. Jaja nu blev inlägget väldigt splittrat, men det är
lätt att komma in på sido ämnen.

 

 

Picture0103

Apropå något helt annat så längtar jag efter min galna Carro riktigt mycket <3
Att få sova ensam har nog inte varit tråkigare men om 9 dagar blir det ordnat.
För då kommer ju hon hit !

1 kommentar: