MapleStory Finger Point

onsdag 22 december 2010

Längtar tills nyår!


Klockan är nu ungefär 5 och jag har inte sovit ännu.
När jag började bli trött var strax innan Carro gick och la sig och
vi la på “luren” på Skype, eller förresten vi pratade på mobilen det sista.
Iallafall så fick vi bestämt igår att hon kommer till mig den 31te och
stannar under helgen där. Alltså stannar hon ett år hos mig ^^

2010 till 2011 Ler med tungan ute
Ah men iaf så ville hon gärna kolla på fyrverkerierna vid min utsiktsplats
och sist jag var där på nyår var ju förra året, och det var skit tufft verkligen.
Så det kommer bli super mys att få spendera nyår med henne <3
Istället för en natt som hon kan sova över blir det två nätter.
Härligt 2x alltså, oj borde kanske omformulera mig.
Tänkte inte på snusk även om man kanske kan
tänka sig det haha.

 

IMAG0246

Tänk er hela Göteborg lyser upp från denna utsiktsplatsen hos mig.
Fyfan va jag längtar efter den synen! Ska se om man kanske kan filma
in eller ta ett par kort med mobilen. Så även ni får se hur tufft det är.

 

Funderar nu på att träna och lyssna på lite bra musik man gillar.
Chattat lite med Malin från Jönköping nu en stund men hon skulle röka
så då passa jag på att skriva ett inlägg. Är as trött verkligen och funderar
på att lägga mig efter jag har fått tränat med mina hantlar och situps.

Vet inte om jag gillar den koreanska versionen bättre eller den engelska. Här har ni den engelska iaf !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar