MapleStory Finger Point

tisdag 21 december 2010

Rusa upp i panik!

Eftersom jag var vaken hela natten så sov jag ganska länge idag.
Vakna dock av att höra två irriterande röster här på gatan utanför mitt fönster.
Ena personen uppehöll den andra även om personen sa att hon var tvungen att
åka iväg. Tog väll 5 minuters snack när hon inte hade tid förstod jag.
När hon väl fick åkt iväg terrorisera hon nästa offer som hade hund.

Nu var det den biten jag rusa upp i ren panik.
Jag blev helt varm i kroppen av en obehaglig känsla.
Det var den uppehållande personen som äger en hund som
helt plötsligt trassla in sig i kopplet med en annan hund när de
skulle hälsa på varandra. Och de börja bita på varandra och det
var inga roliga skäll och morrande samtidigt som de bet varandra.
Jag blev lite ledsam att hundarna gjorde sig lite illa.

Men en random kille på gatan gick imellan och fick stå mellan de
två attackerande hundarna. Han klara sig bra utan att få någon skada.
Så nu var man klarvaken och kände för en varm dusch.
Och mycket riktigt blev det så och nu ska jag bara
slappa resten av dagen, skönt ska det bli.

Carro_&_Jocke

Undernatten så gjorde jag denna bilden som jag blev väldigt nöjd med
förresten. Tog lite tid då jag var tvungen att redigera bort Carros arm
och lägga till lite hår, eftersom huvudet var avkapat av kameran vinkeln.
Hade velat haft ett stort hjärta i mitten men det krångla bara, så jag
skippade den biten. Men nu har jag inte Agnes Carlsson på skrivbordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar