MapleStory Finger Point

tisdag 21 december 2010

Komplimanger m.m.

Jag har ingenting för mig och min trötthet går i vågor.
Har varit lite passiv då det bråkas på hemsidan www.heting.se och jag har även
fått höra att jag är snygg från två olika denna natten hittills på hemsidan www.ls8.se.
Skrev tillbaks till en utav dem att jag brukar få höra sånt den senaste tiden, men att
jag tar bara åt mig utav en person som säger sådana fina ord. Och det är Carro <3

IMG_0015 - KopiaIMAG0016PB080202

Saknar henne som bara den!

 

Diskuterat en hel del om tjejers beteende, då väldigt många går till angrepp på andra
tjejer för att det alltid kan finnas något att störa sig på. Många utav mina vänner klarar
inte av att umgås med tjejer, för dem är för mycket. Skitsnack bakom ryggen på än,
avundsjuka och steget att kunna gå vidare i livet är något som är svårt att undgå för
många. Fick även diskuterat det vidare med någon random brud på heting sidan.
Att det finns även nackdelar med oss killar, en del utav oss dvs.
Men det behöver vi inte ta i detta inlägget.

Kort sagt så är det många som är missnöjda med sig själva och därmed är
det roligare att klanka ner på andra för att höja sig själv har vissa som taktik.
Finns säkert fler som känner igen det här sista jag skrev nu.

Var nöjda med er själva och hur ni ser ut. För alla är fina på sitt sätt.
Och för er som står utan partner, så finns det en för er alla. Frågan är bara när
kommer den man letat efter? Ah kanske aldrig, men man får inte ge upp om att
man någon dag snart kanske man får bli lycklig. Jag vet inte om jag brukar ha
tur i kärlekens värld, men kan ju säga att jag känner mig väldigt lyckligt lottad
just nu. Då jag fått höra dem tre magiska orden ifrån flickvännen.

Dem orden är inget man missbrukar, man säger dem bara om man verkligen
menar det. Och jag har ett hjärta med världens leende för er som inte förstått
sig på det ännu.

 

Girls' Generation - RunDevilRun

Random musikvideo från YouTube :D

Super Junior-M - Super Girl

Random musikvideo från YouTube :D

2 kommentarer:

  1. Ja men du är ju det :) de har rätt ^^ men förstår att du bara tar till dig sådana komplianger från Carro :)

    Och gällande jakten på partner så dyker de oftast upp då man inte letar. :P

    "Det finns tre ord på vår jord, ett och ett är de meningslösa, men tillsammans betyder de allt. Allt för den som får höra den och tagit till sig dem. Orden "jag älskar dig""

    Nadia (vän) älskar/älskade super junior :)

    SvaraRadera
  2. Saknar dig oxå! Mitt hjärta är gladast ;D i got the jackpot! <3

    SvaraRadera