MapleStory Finger Point

måndag 20 december 2010

Klockan tre~

Nu är klockan strax över tre och jag har precis vaknat kan man säga.
Max en timma har jag väll varit vaken nu, fast man legat kvar lite i sängen.
Jag har sovit som en kung och dem sover nog riktigt gott om man ska vara
lite orealistisk. Igår innan jag gick och la mig fick jag hjälpt min bror att formatera
om hans dator, så nu är den nollställd och har antivirus program till 2018.
Finns ju en del att göra på hans dator kvar men det kan vi ta sen när
han har vaknat. Vi ska även se avsnitt på serien Naruto.

Julstämning?

Jag drömde något hel knäppt förut.
Just i drömmen så var jag på min gamla skola i frölunda (där jag gick på gymnasiet).
Det fanns en chans att få arbeta utomlands och få ha hand om vädret på alla kanalerna
i U.K, och jag testade att svara rätt på alla frågorna som man kanske fick chansen
att vinna det jobbet. Och av någon anledning så vann jag hela skiten och fick flyga
förstaklass och lyx till max. Jag hade några sändningar och när jag åkte tillbaks till
till Sverige igen så, landade vi på skolans område av någon anledning.
Och där stod en klasskamrat och titta snett på mig för jag hade värsta
kostymen och gick bredvid Stellan Skarsgård och några andra kändisar.

Var riktigt kul men helt cp dröm från ingenstans sådär.
Jag ska strax se på Naruto med min bror nu, har längtat efter avsnitt sedan inatt.
Men jag var så trött då så jag var tvungen att lägga mig och sova även om jag inte
vill det egentligen. Jaja hoppas ni får en bra dag, för det ska jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar