MapleStory Finger Point

söndag 19 december 2010

Min dag!

Idag har jag varit på stan med Carro och kollat efter julklappar.
Jag hitta ingenting dock men det gjorde hon iaf, en sista julklapp till hennes vän Elin
behövde inhandlas. Så nu är Carro färdig med sitt och jag har kvar att köpa nått till
mamma och broder Victor. Så vi får väll se om jag hittar något i stan nån dag.

Efter att vi hade kollat i stan jag och flickan min, så stack vi hem till mig och åt
lite god mat. Sedan fick vi legat i min säng dem sista 20 minuterna och bara
höll om varandra och prata lite smått. Ständigt sa vi var tråkigt det är att tiden
tagit slut för denna gången, och att det är om bara några minuter kvar tills man
ska iväg till stationen. Men tiden ticka på och vi begav oss ut på isgatorna och
iväg till tågen. Det var 12 minuter kvar och jag kände hur en klump bildades i halsen
på mig. Jag ville inte säga hejdå till henne men jag var tvungen. Jag försökte hålla
tårarna inne men en smet iväg och Carro tog bort den med handen. Man såg på
henne att hela resan till stan såg hon nerstämd och ledsen ut. För hon ville verkligen
inte åka hem och vara utan mig. Ett flertal gånger fick man höra “Jag vill inte åka hem..”
Men jag har funderat på att åka till henne ett par dagar nu snart.

På väg därifrån försökte jag tänka på annat men det var inte det lättaste.
Så tråkigt att sova ensam och inte ha flickvännen vid sin sida, men som
sagt det kommer fler tåg som man brukar säga. Det var ju inget farväl precis.
Att säga hejdå till henne har aldrig varit så jobbigt, men det kanske är för
att jag älskar henne en hel del som ni förstår. Och apropå älskar fick
jag höra dem orden igår ifrån henne.

*Carro ritar bokstäver på bröstkorgen på mig*
- Jag “Ah och vad heter det på svenska? Kär
- Carro “Jag älskar dig Generad

Gissa om jag blev glad när hon sa dem orden.
Något som jag har sagt till henne ett antal gånger är att hon gör mig så
otroligt glad för att hon redan efter såhär kort tid känner sig trygg med mig.
Orkar inte blogga mer nu, men vi har haft det jätte mysigt fast vi gjorde
en dum sak igår. Vi somnade med levande ljus tända i rummet hehe.
Tur va så är min placering på ljusen på bra ställen.
Så det inte tar eld någonstans.

Jaja hejdå på er och hoppas eran helg har varit bra.
Min har varit magisk som vanligt <3

Love you Carro!

1 kommentar:

  1. Fortfarande nerstämd och säger "Vill åka till göteborg"

    SvaraRadera