MapleStory Finger Point

söndag 19 december 2010

<3

Igår sov jag riktigt länge och jag skulle egentligen upp tidigt för att göra i ordning i rummet.
Men riktigt så blev det inte, jag sov riktigt länge och jag fick bara duschat klart innan Carro
stod vid dörren och knacka på. Blev glad att hon kan hela vägen från stan till min dörr.
Vi var inte alls trötta och vi skulle ju se bio sent på kvällen igår. Så vi sov massa
under dagen för att orka vara vaken 23:50 då filmen skulle sätta igång.

trollkarlenliten tron-legacy

Efter ha sovit många timmar på dagen hade vi några timmar kvar innan vi skulle iväg.
Så jag starta igång filmen “The Sorcerers Apprentice” fast den var ju inte speciellt bra.
Det tyckte inte Victor eller Caroline heller, men sen gick vi iväg och skulle äta på restaurang
men det var för lång kö så vi tog det efter biofilmen istället.

Tron Legacy 3D var riktigt bra och är verkligen sevärd för er som undrar.
Nu ska jag och Caroline in till stan en sväng, så hej sålänge!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att tiden med dig går så fort bara <3 saknar dig redan<3

    SvaraRadera
  2. Håller med! filmen var grym! :)

    SvaraRadera