MapleStory Finger Point

fredag 17 december 2010

Hittade lite bilder från igår!

Igår när jag hämta ut biljetterna tog jag detta kortet. Jag fick även Victor att testa att titta på 3D skärmen
som står till höger på kortet. Han blev nog lite impad utav att det var så bra bild, hans ord blev ungefär såhär;
”Bildkvalitén gör så att det känns mer levande, att man är med i filmen på nått sätt”. och jag håller med honom
till hundra procent. Dock så stör jag mig på lite att bilden blir suddig om man inte har på sig sina 3D glasögon.
Man kunde förresten köpa tuffa 3D glasögon på SF för er som har det kan ju gå dit och kolla vilka det finns.

Tack för du följde med och hämta ut biljetterna, hade varit tråkigt att gå själv. Så “nice-guy-pose” till dig!

IMAG0028

Imorgon är det dessa biljetter som används, ska bli riktigt spännande att få se denna filmen.
Velat se den sedan jag såg att dem skulle göra en film utav det gamla spelet, och nu är den äntligen här.
Trailern fångade mig och jag gillar ju filmer som är lite overkliga, alltså science-fiction filmer.

IMAG0029

Caroline har lite svårt med att få tag på ett par SJ biljetter till Göteborg, så vi får se när hon kommer.
Jag hoppas på att det ska ha ordnat sig snart iaf, så jag får träffat henne så tidigt som möjligt.
Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Varje sekund med henne är guldvärt,
så man önskar ju så mycket tid som det bara går. Fast tiden kommer ju gå fort eftersom jag
alltid har kul med henne, så vi får se till att ha det riktigt tråkigt och segt, så kanske det löser sig
där med. Nä tråkigt ska man inte ha det, man ska njuta av tiden tillsammans så gott man kan.

1 kommentar:

  1. det ordnar sig med biljetterna hoppas ja! annars tar ja min skrothög till bil! =) det hade nog gått fortare faktiskt!

    SvaraRadera