MapleStory Finger Point

tisdag 27 juli 2010

Ignorerad totalt idag.

Man förklarar min sitts för en person man precis fått kontakt med över internet.
Hon tjatar till sig ett nummer, som jag inte vill ge ut. Men så säger hon “Jag vill bara
hjälpa dig, jag kan se om hon hör av sig till mig, för om hon gör det så är det något
hon döljer för dig”. Så jag tänker aja men ett sms kan den tjejen skicka då för att
hjälpa mig, och jag vet att det var fel att ge ut hennes nummer till någon random.
Men jag ville ju också veta om hon dissa mig eller inte.

Och mycket riktigt hon fick svar medans jag inte fick något.
Så det låg något i det, men grejen var att hon ville luska ur mer info medans jag
sa det är lugnt, jag vill inte veta något mer. Jag förstår redan vilken plats jag hade
för henne. Så istället terrar hon Matilda med sms och även ringer, förstår mig inte
på folk som inte förstår saker och ting. Sedan säger jag lägg ner och hör av dig
till henne, du skulle skicka ett sms för att kolla om hon svarade eller inte.

Efter många sms och sånt, så får jag nog och säger men lägg ner.
Och då är jag otacksam, som bad henne om att skicka ett enda sms.
Mycket knepigt dehär då folk inte förstår.

Jaja någon förklaring orkar jag inte med från någons håll.
För jag vet att det säkert inte kommer låta speciellt bra ändå.
Fel av mig att ge ut nummer, men jag ville veta vilken placering jag var på.
Och resultatet var väll inte så att jag var något jätte högt prioriterat, för annars hade
det varit i en annan sitts. Så det blir väll det sista inlägget om Matilda som jag spenderade
många bra dagar med, även om det bara var tillfälligt.

Känner för att bara sova bort besvikelsen och få känna att det är en ny dag imorgon.
Godnatt på er och hoppas eran dag har varit något bättre än min.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar