MapleStory Finger Point

måndag 26 juli 2010

Avslut på kontakt.

Jag har inte skrivit så mycket idag om man ska jämföra med andra dagar.
Men ändå har det hänt en hel del idag. Då jag bland annat fick skickat iväg
ett långt sms på totalt 8st i textlängden, och allt handla om att det är ensidigt
med vem som saknar, och tycker om osv. Vill inte gå in på mer i detalj varför
jag inte vill ha något med henne att göra mer. Men jag känner mig iaf utnyttjad
efter det som man har haft med Matilda. Köpte två symboliska presenter åt
henne som kommer upp i bloggen senare (kanske imorgon).

Som tur var så hade jag lite pengar och dem var inte så dyra.
Så jag har ju inte förlorat mer än tid, men dem dagarna vi hade var bra iaf.
Det är bara att börja från början igen och leta efter kärlek på annat håll.
Mitt sms förklarade varför mitt intresse för henne har fallit totalt så hon
vet nog innerst inne att hennes stil emot mig inte varit speciellt snäll.

Dagar då man gått runt och varit kär har gjort dagarna lättare och fått mig
starkare, men det är inte speciellt ledsamt att det inte blev något. Eftersom man
inte har hunnit fästa sig vid henne på det sättet, så det är lugnt för er som undrar.

Jag har kollat runt lite efter folk som bor i Göteborg men inte lyckats hitta någon.
Men det dröjer väll inte länge förrän man får förfrågningar om att få någon mer dejt.
Brukar komma löpande den sista tiden, och det är ju lite kul (lite, menar mycket).

Hoppas på att få träffa någon ny kontakt snart igen iaf.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar