MapleStory Finger Point

måndag 26 juli 2010

Plus & Minus idag.

Dagen gick riktigt snabbt idag och jag jobbade till och med över 3 timmar.
Och för det, så blir jag ledig imorgon och sedan har jag ju vanligtvis kvar min onsdag.
Så ledig imorgon och på onsdag. Sedan jobba torsdag och fredag, sen ledig igen.
Låter helt underbart i mina öron!

Men så har vi minuset idag också.
Idag skulle jag träffa Matilda från Stockholm, men vi hade bara kunnat ses en liten stund.
För hennes mamma och hennes syskon skulle komma ner till hennes mormor & morfar
där hon bor just nu. Så imorgon skulle vi istället ha en heldag tillsammans.
Så istället för en liten stund idag, blir det längre imorgon.
Jag skickade ett sms att jag överlever nog tills imorgon.
Så hon svarade tillbaks “Vad bra att du överlever haha”.

Idag skulle hon träffa en annan kompis här i Göteborg.
Så undra om det är någon man känner till, frågade om namnet på hon/han för att se
om det är någon man känner. Inte fått något svar ännu, men jag känner säkert inte personen.
Men man kan ju kolla iaf. Visste dock inte att hon hade vänner här nere, men jag vet inte så
jätte mycket om Matilda mer än hennes sitts med sin familj och hennes tidigare förhållanden.
Så det finns mycket att lära sig om man ska binda sig som partner eller om det slutar som
vänskap. Men det lär vi snart få reda på tror jag.

Så idag har jag iaf gått från 07:00 till 15:00 och fick en timmas lunch som jag tog på McDonald's.
Jätte gott var det inte, och mätt blev jag inte på en BigMac Meny men det är inte ovanligt.
Fick ett blått glas igen, men det var lite konstigt för jag fick ett blått förra veckan..
Så nu har man två stycken tråkigt nog.

Nu resten av dagen blir det bara att nörda vid datorn vad jag vet nu och sedan lyssna på
en massa musik och bara njuta av ledigheten. Senare ska även min mamma klippa mig.
Så nu åker håret av! Precis ALLT! Ska bli skinhead tror jag :P

Nä jag ska ha kort hår igen, så det går att hantera för nu är det ett helvete.
Hoppas jag trivs i kort igen, för det var ett tag sedan jag hade kort nu.
Även om mitt hår växter som ogräs. Ska se om jag kan hitta något
kort då jag har kort frissa, så ni kan se hur det ser ut på mig.

6d63d404c9c6493a856907a8522b32ec.large b9295241f2be4791b84b20ee323008d2.large

Så mycket lättare och jag tycker det är snyggare att ha lite kortare än vad jag har nu.
Eller vad tycker ni? Ni som sett kort på mig som långhårig också.
Vad tycker ni passar bäst?

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar