MapleStory Finger Point

fredag 1 juni 2012

Det går bättre än jag trodde

Inleder inlägget med en bild och visst ser jag trött ut? Varit helt okej på jobbet men jag tycker veckan har gått segt även om tiden på jobbet har flygit iväg. Låter väll bra och nu är helgen kommen och ikväll blir det bio vid nio tiden ungefär. Phrometus tror jag är rätt stavning på filmen jag och sambon ska se. Längtat sedan årsskiftet efter denna filmen då den kom ut i trailerform osv.

Livet rullar på och det går bättre än vad jag trodde det skulle göra för mig. Jag har sedan mellanstadiet föreställt mig att mitt liv med att komma någonstans är inte så stora *klump i halsen och vattniga ögon* men jag har verkligen lyckats och ni kan nog förstå hur lycklig jag är.

Så många hinder i mitt liv har gjort mig osäker hela livet på mina steg i livet. Men jag har lyckats vända osäkerheten totalt och jag är äntligen stark på riktigt. Känns för övrigt som ett ämne som inte jag har pratat om för någon, men jag har nog hållit det inne.

Jag har fast anställning utanför samhall (äntligen efter 5 månaders praktik med lön), jag en helt magiskt fin och go sambo som fått mig lycklig, stora planer om ytterligare steg i vårt förhållande som bl.a är att köpa en lägenhet i Alingsås (15% behövs sparas först utav det lånet vi kommer ta när vi väl hittat en vi vill ha), min första riktiga utlandsresa till Thailand med min sambo närmar sig med stora steg och min sista tid med hjärnskrynklaren (pykologen) är avklarad.

Det går bra nu!

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Glad för din skull! vet ju hur kämpigt du haft det. Önskar dig att lycka!

    SvaraRadera