MapleStory Finger Point

söndag 14 december 2014

Ny arbetsplats – Version 14.12.14

Vet inte om jag har skrivit det tidigare men på måndag så förflyttar jag
min arbetsplats till en annan skola. På den platsen är de medvetna om
att jag bara arbetsprövar och kommer testa på mina gränser, så det
borde gå lite lättare. Men handledare skrev även att jag ska försöka
tänka på vilket som är träningsvärk och vad som är smärta utav fel
rörelser jag gör. Kan säga att jag inte haft någon träningsvärk ännu.
Jag hinner ju inte komma speciellt långt innan det börjar göra väldigt
ont och därmed kommer inte träningsvärken ens igång (tråkigt nog).

Jag väntar ivrigt på att min sjukgymnast ska ringa tillbaks angående
hur det blir med AKTIV (som är gratis träning 2 gånger i veckan
för personer som skadat kroppen). Men jag har en känsla över
att det kommer ta ett tag till. Jag väntar gärna med att gå utanför
dörren så mycket som möjligt eftersom jag spänner mig så när
det är kallt ute. Hatar kylan när det kommer till min dumma rygg,
annars gillar jag hellre vintern än sommaren pga mina värmeutslag.

Igår var jag på kalas förresten, hos min sambos pappa och sedan
en visit hos hennes mamma. Efter det blev det att åka hemåt för att
sedan gå till Saga Bio:n för att hämta ut våra biljetter till The Hobbit.
Den är verkligen sevärd och är ett måste om man sett dem andra
Hobbit filmerna. Den slutar väldigt bra, så man kan börja se LoTR’s
filmerna direkt efteråt om man skulle se allt på en och samma dag.

Jaja nu ska jag fortsätta ta det lugnt och njuta av söndagen.
Hoppas ni har haft en trevlig helg iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar