MapleStory Finger Point

torsdag 11 december 2014

Haft en härlig kväll – Version 14.12.11

Idag har jag tagit det lugnt och ätit gott.
Pizza till serien “Hem till gården” 2 avsnitt sedan blev det att lira SWTOR med
Abbe, Alfred och Anton, vi körde allt ifrån PvP till lite gamla raids på Nightmare Mode.
Så det var chill och denna veckan har fler nice:iga dagar framöver, på lördag blir det att
se sista The Hobbit filmen på bio med Caroline. Vi såg första delen i Thailand om jag
inte minns fel och andra delen skulle vi ha sett där med, men den hade precis slutat
gå några dagar innan vi kom dit. Så andra delen och nu tredje delen blir att ha sett
dem på hemmaplan. Jag försöker fokusera på dem roliga delarna än att tänka på
dem tråkiga delarna som är på g, men det löser sig ju som sagt (det gör det alltid).

Hoppas ni har haft en riktigt härlig torsdag för det har jag haft.
Imorgon är det fredag och jag hoppas på att min nya sjukgymnast ringer mig snart.
Han skulle ringa mig och uppdatera mig om vad som kommer hända med min
träning på Aktiv om det fortfarande funkar att jag kan gå dit och träna gratis.
Det återstår att se det med, jaja natti natti ska upp om några timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar