MapleStory Finger Point

torsdag 11 december 2014

Vilsen – Version 14.12.10

Ni som följt min blogg nu det senaste vet att jag har börjat jobba och att det är rätt kämpigt kroppsligt.
Jag trodde jag var starkare än vad jag är som vanligt (dem på rehabiliteringen sa samma sak om mig).
Idéen var att jag skulle kunna jobba som lokalvårdare men att jag kanske inte kommer orka jobba i
samma utsträckning som tidigare. Men det var några saker jag inte tänkte på riktigt…
Om jag inte klarar va att ens göra en del moment hemma utan att få ihållande smärta,
så funkar ju såklart inte 2 timmars städande non-stop.

Jag ville verkligen att detta skulle funka men det här med kroppsligt arbete funkar inte för mig alls.
Läkaren jag träffa sist satt och titta på mig som att det här kommer inte att funka men detta är ju
en arbetsprövningstid och jag har prövat och vet att det inte kommer gå ihop i det långa loppet..

Tog precis bort en hel del av inlägget för det blev alldeles för mycket.
Jag är påväg att bli utförsäkrad och det innebär väldigt stor förändring i mitt liv som jag måste lösa
på något sätt. Vet inte alls hur det kommer sluta det här men det är väldigt jobbigt just nu men som
vanligt försöker jag ta en dag i sänder. Dock är det lite svårt när det är väldigt viktigt att allt går att
lösa på ett eller annat sätt snart och då måste jag planerat ut hur jag ska gå till väga.
Jag har förklarat att detta inte funkar för min handledare på Samhall och hon ska göra några samtal
och återkomma till mig om detta. Hon håller med mig om att det inte är speciellt lämpligt men vi har
nu iaf försökt.

Ska ut med Max nu i ösregnet, det kommer han inte gilla men det är något han behöver.
Klockan är just nu kvart över två på natten och jag är relativt pigg, sa till Caroline precis att
jag är uppe tills hon kommer hem. Hon har sin jobbigaste natt på jobbet denna veckan nu
och önskar nog att det var lördag nu (för då är hon ledig på natten). Jaja vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar