MapleStory Finger Point

fredag 11 mars 2011

Glädjetårar för att jag är så lycklig, bara så ni vet ! :)


Idag har jag och flickvännen fått sovit riktigt skönt.
Efter att vi hade jobbat tidigt på morgonen / natten, så åkte vi hem
och åt god frukost. Efter det kom flickvännens kompis Elin över en sväng.
Men jag somnade då hon var här och idag efter sovandetillstånd så har vi
kollat på filmen 8 Mile. Och jag frågade om hon hade sett den och svaret
jag fick var “Det tror jag inte iaf”. Sedan när den var slut så hade hon ju sett
den innan. Men det gör inget att man såg den en extra gång, för jag fick
rysningar även denna gången också (sett den 3-4 gånger tror jag).

Vi har ätit god mat och som efterrätt blev det glass i stora lass.
Min mage gör nästan lite ont nu i efterhand men det går att lösa med
en påse med lakrits kanske.

-

Nu har det gått en stund och jag fick inte lagt upp inlägget tidigare.
Men det blev två påsar med olika slags lakrits sorter, men så himla
godis sugen var jag inte. Och päron sodan jag köpte har vi inte öppnat
ännu heller, men vi har ju till senare iaf hihi.

Nu har vi snart kollat klart på American Pie som går på tv och jag trodde
jag hade sett alla. Men denna hade jag inte sett, så lite kul är det ju.
Alldeles strax är den slut och då står lite sömn på våran To Do List.
Innan det blir dags att åka till Herrljunga för att arbeta, eller iaf för
flickvännen. Jag ska bara hålla sällskap och prata, för det är jag
ju duktig på. Eller va säger ni?

Flickvännen somnar snart på min arm också.
Så det ska bli mysigt att hon ska somna i min famn.

1 kommentar: