MapleStory Finger Point

måndag 29 augusti 2011

Utvilad?

Denna helgen har varit fylld av grejer och mina antal sovtimmar har inte varit många precis. Fredagen var det snabbt hem från jobbet för att åka iväg till Borås för att köpa tv, bänkdiskmaskin och Nintendo Wii.

Vi kom hem vid nio tiden och tiden tickande iväg snabbt. Vi ville ju testa Nintendo Wii såklart och se så allt funkade och de gjorde det. Det blev inte att Caroline fick sova mycket eftersom hon måste gå upp vid midnatt för att bege sig iväg till sitt jobb. Själv försökte jag orka vara vaken tills hon kom hem men orka inte längre än till drygt tre tiden.

Lördagen blev det mycket Wii och även handla lite fler spel för Mario Galaxy I var inte så jätte roligt (gillar det mer nu iaf). Sen blev guitar hero och sovdags för en lugn och härlig dag men la mig ändå sent (7-8 eller något på morgonen). Sen hade jag tvätten att ta hand om kl 11 igår, så där blev det ingen god sömn heller och somna kl tio igår.

Så vad är resultatet av detta?
Att det är helt och hållet mitt egna fel och får lägga mig lite tidigare på dagarna nu under veckan :P
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar