MapleStory Finger Point

lördag 31 juli 2010

Jag får henne att nästan gråta..

Elak Joacim som får nästan Elin att gråta?
Delande med mig utav min uppväxt då jag bodde hos pappa.
Många som brukar fälla tårar för min historia, men det kan vara bra
för andra att höra att livet inte är en dans på rosor även om dem har
det tufft dem med. Alla har sina problem i livet, mer eller mindre.

Och jag fick min dos då jag var liten, men nu är jag starkare än någonsin.
Stöttning är inget som behövs i mitt liv längre, för han bekymrar mig längre.
Bästa valet i mitt liv var att välja bort honom för alltid.

Från mycket skratt till seriöst snack på djup nivå.
Våran kontakt med varandra har lagt ut sig på alla plan och det känns bra.
Som jag skrev till henne tidigare idag på sms: “Jag tycker det är väldigt roligt
att vi har fått kontakt”. Och hennes respons tillbaks var desamma.
Ser framemot att få träffa henne som ni förstår :)

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar