MapleStory Finger Point

fredag 30 juli 2010

Biobesök + Pizza! Tack för idag !

Ännu en dag som vännerna Nathalie och Chris räddar min dag.
Vi gick på filmen “The Sorcerer's Apprentice” men det hände en rätt rolig sak.
Närmare slutet så blev det helt svart och ljudet försvann mitt i det spännande.
Små barn sa “Är det slut” och jag kände bara, fyfan för bioupplevelse..Foto 0778
Bergakungen har så mycket större skärm än Biopalatset men det
fanns inga biljetter där så vi tog det som fanns men det var okej.
Vi fick väldigt bra platser där och vi hade väldigt roligt.
Filmen var faktiskt väldigt bra också. Slutet var bättre
än väntat enligt mig :)

Tack för idag Natta & Chris, ni är världsbäst :)

Sedan efteråt så gick vi från kungsports platsen till svingeln nästan.
För där skulle vi ta och äta lite pizza även om vi var mätta efter allt
man fick i sig på bion. Men jag fick i mig 2/3 delar av en kebabrulle.
Mega stor verkligen :P

Sedan fick jag laddat på min mobil också.
Så nu har jag 5 tusen sms att skicka i antingen 30 dagar
eller tills jag fyller på den nästa gång. Så det blir att vänta riktigt länge.
För jag gör mig inte av med 5 tusen på säkert 2 år minst haha XD
Men blir nog mycket nu när jag har fått en ny kontakt i mobilen.
Och ni kan ju gissa vem det är *hihi, hoho*

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar