MapleStory Finger Point

fredag 30 juli 2010

Vilken regnig dag, men det stoppar inte mig från att… :D

Jag har fortsatt med chattandet med Elin idag, och lika kul att få se henne igen.
Många skratt och leenden från båda håll, det komiska är att hon bor nära min vän Ida.
Vi båda har något att göra idag också, som aktivitet. Elin skulle bowla med sin kompis
(på en bowling hall som jag har varit på också, nära HV71 stadium eller ah där iaf).

Och jag ska göra något som är ett stort plus i mina ögon.
Jag ska på bio, och det är inte med vilka som helst! Utan Nathalie och Chris!
Så det kommer bli kul, för sist jag gick på bio var när jag och Caroline såg Avatar.
Innan det , så var det nog den senaste Harry Potter filmen och innan det var det
antingen ICE AGE 3 eller filmen Gamer. Ah som ni förstår älskar jag bio och film.
Fy fan va jag blir helt inne i filmerna då man kollar på bio :D

d99dc6bfc4bfa77510232c9885241f955dd0369d039363a57612a85c70980274

Klockan 5 idag möter jag upp Nathalie och hennes kille för att gå och titta på filmen Trollkarens Lärling.
Jag har sedan länge velat se den, och haft utsikt efter den filmen på nätet efter bra kvalité.
Men nu blir det att se den på bio istället (mycket bättre) och med två vänner som betyder
en hel del för mig. Men det vet ni nog redan :)

boka

1 kommentar:

  1. Jag vet vilken bowling hall du menar :D Ska bowla där med min pappa på Tisdag ;)

    // Fidde/Xaluku :)

    SvaraRadera