MapleStory Finger Point

torsdag 29 juli 2010

Stort leende på Jocke :D

Denna dagen har varit rätt så bra faktiskt.
Jag har chattat lite med nya kontakter men även en tjej vid namnet Elin.
Som säkert ser detta inlägget , för jag gissar att hon följer min blogg då och då.
Så roliga chattstunder med många leenden, hon får mig att le och det är rätt
svårt om jag inte tycker om personen. Så hon hade man velat träffa nån dag.
Men jag och mina idéer om att träffa folk långt borta :P

Denna gången är det dock något närmare än Stockholm som Matilda kom ifrån.
Jönköping, där mina vänner håller hus också. Så det är ju inte så farligt ändå.
Men ah nog om bloggandet här nu, måste sova. Klockan är ju som sagt halv elva.
Och jag ska upp klockan 4 *suck* men sen är det helg igen och ledighet :D

Natti natti på er och tack för idag Elin :D Hoppas du läser inlägget (A)

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar