MapleStory Finger Point

torsdag 29 juli 2010

Jönköping flickorna <3

Jävlar va skönt det är att vila.
Vilade ungefär 1½ timma ungefär och jag känner mig jätte utvilad.
Jag fick som sagt inte reda på något idag om anställning eller inte men chefen
vet om att det ska bli snack om det. För jag pratade väldigt kort med en annan kollega.
Som i sin tur pratade med chefen om detta. Så hon vet vad som är på gång och vad
som kommer tas upp nu när min SIUS konsulent tar och ringer henne på måndag.

Klockan är nu strax åtta och jag ska lägga mig enligt schemat om två timmar.
Sedan blir det att lägga sig och gå upp klockan fyra som vanligt.
Jag hörde av mig till vännen Ida i Jönköping som jag nämnde förut.
Men hon bor just nu hos din kompis och Anna har ju kille och ska
snart flytta så det kändes dumt att fråga henne, så jag strunta i det.
Dem är iaf mina allra bästa vänner som jag aldrig haft tråkigt med.

Det går inte en vecka utan dem i tankarna.
Haft så otroligt roligt och hittat på en massa.
Dem gjorde en hel del i min utveckling som person.
För det var dem första jag faktiskt tog kontakt med och träffade.
Och efter det har man hållit kontakten och träffats 1-2 gånger per år.
Nu känner jag för att leta upp kort på mig och dem.
Men ni får räkna med att det blir gamla kort.
(Ser ut som fan på den tiden haha).

15773_1204492355 41909_1204492318

Jag och vännen Amy , riktigt fin tjej verkligen

Zandra var en man var intresserad utav ett tag haha.

79118_1204492354 58501_1233552121

Anna och jag, gillar verkligen detta kortet !

Vännen Ida, typ det enda kortet på oss bara tråkigt nog.

Dem tre första korten är från 2008. Och det sista är på mig och Ida från 2009.
Hade velat hitta det kortet på mig och Ida och Anna då dem åkte ner till Göteborg.
Vi åkte till delsjön och gunga lite och umgicks en stund innan dem skulle hem igen.
Saknar er ska ni veta <3

boka

1 kommentar:

  1. aaw, nu saknar jag dig ännu mer vännen :( Måste träffas SNART. jag vet inte när jag skaffat eget och så.. men sov hos anna sen när hon flyttat ;P hehe Kram i Mängder :D

    SvaraRadera