MapleStory Finger Point

torsdag 29 juli 2010

Längtan efter måndag!

Hela morgonen och på vägen till praktiken tänkte jag “Hoppas hon kommer idag!”
Och mycket riktigt kom hon då jag stod i kassan första timmen vid 10 tiden.
Jag blev ju riktigt glad för beslutet stod bara några minuter ifrån att få veta.
Men min chef hade bråttom och inte alls tid för att prata idag och inte
imorgon heller, så på måndag ska dem pratas vid över telefon.
Efter dem har fått pratat klart så ringer hon upp mig och säger
hur samtalet gick och då får jag säkert veta.

Jag köpte dock hem lite gott för att fira en annan sak.
Och det är att jag har rätt till att ta ut 2 veckor så jag får lite ledigt.
Så jag har hört av mig till Ida i jönköping och sagt att jag kan ta ut
en vecka för att komma dit ett tag eller ett par dagar iaf.

Så vi får se vad som händer nu. Ivrigt längtan efter måndag nu haha.
Jag höll alltså tummarna helt i onödan, men jag ska börja till helgen igen.
Har fått kramp att hålla såhär , och att sova med tejp för att hålla tummarna
i sömnen är ingen hit kan jag säga till er…

Haha skoja bara, så extrem är jag inte.
Jaja hoppas eran dag blir bra för det har min varit hittills.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar