MapleStory Finger Point

torsdag 29 juli 2010

Besökarstatistisk.

Namnlös

Ganska så jämna siffror på mina besökare. Jag tittade ju sist på hur det låg till och kan säga
att såhär många besökare har jag nog aldrig haft per dag. Så det är riktigt kul att så många
kommer tillbaks för att läsa.

Siffrorna då jag startade bloggen var höga då det tog slut mellan mig och flickvännen som ni ser.
Många som var nyfikna på hur detta faktiskt gick till osv. Men sen blev det någon svacka och
nu är det uppe i toppklass igen.

Det roliga är att jag har så många dagliga besökare och jag har inte hunnit blogga i ens 3 veckor.
Jaja nu ska jag fixa i ordning frissan sen är det praktik som gäller. Tack för alla som håller tummarna
för att jag ska få anställning på Clas Ohlson. Skriver sen när jag kommer hem igen antagligen.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar