MapleStory Finger Point

torsdag 29 juli 2010

Pirrigt ! Anställning eller inte!?

La mig runt elva igår om jag inte minns fel, en timma senare än vanligt.
Men borde egentligen gå och lägga mig tidigare än tio eftersom jag går upp klockan 4.
Varför det blev lite senare igår, var för att jag hade en trevlig chatt stund med en tjej
från Göteborg. Och det som är lite roligt är att jag fick kontakt med henne via hemsidan
bilddagboken (BDB), och där får man ju precis inte nya konakter precis.

För med en gång man frågar efter msn på BDB. Så är det som att man raggar.
Och den avsikten är jag ju inte ute efter i det syftet att hitta någon kärlek utan
jag letar efter nya kontakter som man kan bekanta sig med som vänner först.
Inget nytt för er som känner mig, men det var iaf en bra chatt stund.

Idag blir det Clas Ohlson 7-12 och säkert högt tempo eftersom chefen har kommit
tillbaks från sin semester. Rena gympa passet är det då man kör i högt tempo där.
Imorgon ska jag försöka ta med mig min skjorta hem också, för den behövs tvättas.

Angående något helt annat, så påminde Ida från Jönköping att jag kanske borde ta
och komma upp snart. Så jag kommenterade tillbaks att det ska gå och lösa för nu
har jag fått pengar. Ska bli riktigt kul att få träffa sina vänner där igen.
Även om det saknas en person där uppe som jobbar i USA.
Och då tänker jag på dig Amy! Vet att du läser min blogg ;)

Sak samma, jag ska försöka hitta på lite mer saker nu framöver iaf.
Och hoppas på att jag ska få besked idag så man kan starta livet på riktigt äntligen.
Öka timmarna till 70% istället för deltid kanske? Eller fortsätta med 50% ett tag till?
Får se vad som erbjuds, om det blir något alls då vill säga. Men är 100% säker på att
det kommer bli anställning av något slag.

Får ta och sätta igång att göra mig i ordning nu. Duschning är avklarad och nu är det
bara kläder, frukost och fixa frissan kvar. Dock tar jag aldrig den ordningen haha.
Jaja ha d så bra idag så hörs vi senare. Blir garanterat minst ett inlägg senare idag.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar