MapleStory Finger Point

onsdag 28 juli 2010

Splittrat inlägg!

Så himla härligt med sommaren.
Jag har ju till och med fått lite färg även om jag flådde sönder hela mig för någon månad sedan nu.
Fan va klantig man kan vara haha. Riktigt jävla helvete hade jag dem 3-4 dagarna med över 100 duschar
på dem dagarna för att lugna ner det häftiga kliandet. Men ah det var inte det jag skulle skriva om nu.
Men här har ni en bild på hur det såg ut iaf. Och varför jag kom på dehär med att jag hade bränt sönder
mig var för att jag lyssnade precis denna låten med Ken Ring. Äkta sommar med Ken <3

Vattenblåsor överallt och hud som bara ville av. Ganska mysigt va? haha.

Över till något helt annat.
Ni som har läst mina tidigare inlägg har säkert sätt att imorgon eller på fredag får jag reda på.
Om jag får anställning på Clas Ohlson, min kontakt via arbetsförmedlingen ska fixa detta.
Känns redan som jag står med anställnings avtalet i handen och fäller glädjetårar.
Så ni förstår säkert hur taggad jag är utav att hon kommer ut till min praktik och
tar ett snack med min chef, för ni ska det hända grejer äntligen.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar