MapleStory Finger Point

onsdag 28 juli 2010

Stillsam dag.

Varken mobilen har gjort något ljud ifrån sig mer än lågt batteri eller att någon har skrivit på msn.
Så dagen har rullar fram i långsamt tempo, men jag funderar på att gå ner till ICA och handla något
gott man kan mumsa på till någon film. Eller om man ska ta och se serien Naruto för det var ett tag sedan.
Ah något hittar jag nog allt på iaf.

Har ni förslag på hemsidor man kan vara medlem på för att skaffa sig nya kontakter så skriv gärna förslag.
Igår fick jag 2 olika förslag och det var hemsidan badboll och k6 (sex inspirerad medlems hemsida).
Men jag bara skratta när jag fick höra förslaget k6 och sa att det inte var något för mig.
Badboll har jag dock inte kollat upp ännu.

Dem sidor jag kan komma på nu är.

Playahead (inte min grej precis).
Nattstad (aldrig testat).
Efterfesten (förstod mig aldrig på den hemsidan).
Bilddagboken (svårt att få nya kontakter via BDB).
LS8.se (Bra hemsida men intresset från användare har slocknat för min del).
Badboll (Inte kollat hemsidan ännu).

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar