MapleStory Finger Point

onsdag 28 juli 2010

Stängt av och inväntar.

Klockan är strax ett och jag gick och la mig alldeles försent.
Trodde jag skulle sova bort hela dagen med tanke på att klockan var runt 5 när jagstäng
la mig i sängen för att sova. Somnade med engång för jag var helt dödstrött konstigt nog.
Men vaknade utav att solen var rätt i ansiktet och stekte kroppen då jag glömt dra
ner rullgardinen i ett utav mina 3 fönster i sovrummet.

För övrigt så har jag stängt av mina känslor och tankar på Matilda också.
Och mitt sökande efter nya kontakter fortsätter, men i första hand vänskap som sagt.
Och faller kärleken ner i mitt spår så är det bara ett plus som jag snappar upp.

Idag blir det nog bara till att ta det lugnt. För jag är riktigt seg, så jag känner nu iaf.
Nathalie och Chris skulle höra av sig om dem kunde hitta på något även idag.
Men vi får se hur jag känner när dem hör av sig.

Jag blev klippt igår förresten och är äntligen korthårig igen.
Riktigt skönt och det blev rätt bra tycker jag (som vanligt).

Ska ta mig något att äta innan klockan blir alldeles för mycket.
Sedan blir att ta det lugnt med musik och kolla mina hemsidor.
Kom ihåg att jag fortfarande vill träffa nytt folk så kommentera
gärna med förslag på vad vi kan göra och vilken dag.
Så man kan bestämma något.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar