MapleStory Finger Point

tisdag 27 juli 2010

Trött på min dag!

Blir så trött.
Försökte få fram varför Matilda har gjort som hon gjort.
Men jag fick bara reda på fler saker som gjorde att hon sjunk i mina ögon.
Jag står för att jag gjorde fel som gav ut hennes nummer, men det är ingenting
jämfört med den stilen hon har gjort emot mig. Försökte få fram en massa frågor
via MSN precis, men det blev en massa frågor och jag fick bara besvarat en fråga.

Hon hoppas på att jag kan vara vän med henne, men det är inte lätt att förlåta
för en sådan här sak. Speciellt inte när känslor har spelat in i relationen heller.
Men som jag har skrivit innan, så är det bara att gå vidare och leta efter kärleken
på nytt håll. Tänk om man faktiskt hade kunnat hitta någon på hemmaplan?

Frågade förresten min vän Nathalie som jag var på fika med idag om hon hade
någon tjejkompis hon kunde presentera mig för. Men hon skulle tänka på det.
Var kul att äntligen få träffat Nathalie igen iaf, och hennes kille Chris.
Kanske blir så att man träffas imorgon igen. Men vi får se.

Gjorde dock en vän till mig lite sårad utan att mena något illa.
Hon är intresserad utav mig på ett snäpp högre än vänskaps nivå.
Men jag vill inget annat än att det ska stanna på en vänskaps nivån.
Så hon frågade om jag ville ta en fika med henne idag (innan Natta fråga).
Det kändes konstigt att jag vet numera att hon är intresserad utav mig.
Så jag tackade nej och gick och fika med Nathalie och hennes kille istället.
Jag vet inte om jag klarar av att träffa henne längre eftersom hon gillar mig på
ett sätt som är över den relations graden jag vill ha den på. Kommer kännas konstigt.

Även om dagen började med två efterlängtade samtal, så är jag så trött på denna dagen.
*Morr* Jaja en dag i sänder och imorgon börjar en ny dag som jag är ledig på.
Hoppas på att den blir något bättre än denna dagen, blev det blir svårt att kunna
bli såhär två dagar irad. Så jag hoppas att ni har haft en bra dag iaf.

Tack förresten för alla som sagt grattis till det kommande anställningen.
Känns som att det är 100% säkert att det blir av och jag har redan tagit
ut förhoppningarna i förväg. Så skulle det nu bli något annat så får jag
bara söka vidare, och jag är ju mer attraherad av andra jobb om jag redan
jobbar någonstans, så det är bara att söka vidare om det inte löser sig.

Nu får det räcka med detta inlägget.
Funderar på att spela en runda på 40-60minuter sedan lägga mig för kvällen.
Så trött på denna dagen så det finns inte. Gah!

boka

1 kommentar:

  1. ja jag fattar vad du menar, det blir lite mer komplicerat när en väns känslor för en djupnar. Och alltid lika svårt när känslorna kanske inte är ömsesidiga. har själv stött på det flera gånger och jag är lika förvirrad varje gång över vad jag kan göra åt det. Vänta och se vad som händer? Eller säga som det är? för trots allt, även om man inte har de känslorna just då så kan de ju komma med tiden. :S

    SvaraRadera