MapleStory Finger Point

lördag 31 juli 2010

Party på G?!

Idag känner jag för lite party konstigt nog, kanske bara en känsla jag har nu.
Men jag har redan frågat Michael om han har lust, och hoppas på att min bror
hänger med också isf. Det är ju som sagt lördag och ledighet för oss tre imorgon.
Så varför inte?! PARTY!

Här får ni en låt som jag tycker väldigt mycket om just nu.
Turn the lights off med Kato feat Jon.

 

Idag ska jag sysselsätta mig med att uppgradera mitt Vista till Windows 7 tråkigt nog.
Visst ska det bli skönt att bli av med 64x systemet och få 32x win7, men att installera
alla program man använder och directX och phys drivers för grafikkortet m.m.
Sedan för webcamen också (som jag aldrig lär mig vilken installation som ska göras).

Jaja allt löser sig, och jag är ju Fixar Jocke :D

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar