MapleStory Finger Point

torsdag 12 augusti 2010

Blir så trött..

Som ni förstått har Kissie blivit hackad, och jag gissar på att någon jag känner gjort detta.
För jag har ingen gemensam kompis som kan ha nämnt mig för Kissie för att hon ska uttala
sig som hon har gjort på sin Twitter dem senaste två dagarna.

Mina besökarsiffror har ju blivit lite oseriösa tycker jag, då jag fick ihop 2400~ på en månadstid
av mitt bloggande (ungefär 3 inlägg per dag i snitt). Och nu helt plötsligt så har det blivit såhär.
Men vi väll se hur många som stannar kvar efter detta. Kanske fått några nya läsare iaf.
Det är ju som sagt ganska ovanligt att det är hetrokillar som bloggar mycket.

För er som inte sett mig förut i bloggvärlden så har jag bloggat i flera år tidigare.
Men mitt ex tyckte jag var alldeles för personlig och gav ut alldeles för mycket info om mig som
borde klassas som “Privat ämne” om ni förstår. Mycket tankar, känslor och funderingar som alla
kanske inte ska få ta del utav, för det kanske kan användas emot mig.

Men varje gång kommer jag tillbaks och älskar att få skriva av mig då man har saker att få skriva av sig.
Har ni frågor kan ni ställa dem genom att kommentera, så besvarar jag dem på nästa inlägg så gott
jag kan, helst seriösa frågor då.

Ska snart ringa ett samtal till mitt ex och försöka förstå hur hon tänker med våran relation som
”Bästa vänner” men hon nämnde precis över facebook att det inte kommer funka som vänner.
Utan att det blir att vi förblir bekanta eftersom vi ändå har varit tillsammans i 2 år och 4 månader.
För mig funkar vad som helst, men det är ju bra om man får veta vad som händer och vad hon
tänker på så man hänger med i svängarna. Är inte sne på henne överhuvudtaget men lite raka
svar är ju aldrig fel, så det ska bli intressant dehär.

1 kommentar:

  1. klart kissie blev hackad..vad annars?? folk är så jävla spåniga så det är synd om dom. go kissie go kissie, hon är bäst <3

    SvaraRadera